Cumu sceglie u ghjuvellu ghjustu

1. Sceglite u stilu ghjustu: U stilu di ghjuvelli determina u tonu principale di u stilu generale di vestitu.

Ùn hè cunsigliatu di sceglie stili voluminosi è cumplicati, chì sò faciuli di fà chì a ghjente pare matura.In generale, hè cunsigliatu di sceglie stili di moda è novi, cum'è braccialetti di design hollow-out, pendenti di collana impilati, è braccialetti di jade chì sò impilati in parechje volte.Stili novi è simplici facenu più faciule per a ghjente per diventà ligera, vivace è pare più ghjovana.

2. Sceglie u culore ghjustu: I culori sò i più visualmente attrattivi è impactful, cusì sceglie u culore ghjustu pò riduce l'età.

Aduprà pietre preziose culurite farà chì a ghjente pare più ghjovana, soprattuttu gemstones di culore scuru, chì sò cristalline è anu una texture assai còmoda, è u culore hè ben proporzionatu è saturatu, u lustre pare più luminoso, facendu chì l'usu pare radiante.U spiritu determina a complexion, chì face chì a ghjente si senti più ghjovana è più ghjovana.

3. Prestate attenzione à a qualità: Una cumminazione raghjone di ghjuvelli pò ghjucà un rolu bonus, ma a qualità è a struttura di ghjuvelli sò ancu assai impurtanti.

Se i ghjuvelli in un stilu novu è bellu, ma a manuvra ùn hè micca bella, u lustre ùn hè micca cumpletu o u culore sbiadisce, serà assai scontu, cusì facilmente darà à e persone una sensazione di micca exquisite.

4 Prestate attenzione à u mantenimentu persunale: Per mantene u ghjovanu, u più impurtante hè chì u purtatore deve avè un bon spiritu è ​​una bona pelle, per esse cumplementarii megliu.

E donne anu da esse rispunsevuli di elli stessi è avè bisognu à piglià cura di elli stessi è i ghjuvelli.Immaginate chì se a pelle hè bella è tenera, è hè cumminata cù una bella ghjuvelli, serà più bella è più ghjovana?Di sicuru, i ghjuvelli anu bisognu di più mantenimentu, perchè pò brillà cum'è novu è emette una bella luce.

In più di i punti sopra, a mentalità hè ancu assai impurtante.Unu hè esternu è l'altru hè internu.Sempre chì a mentalità hè bona, pò riduce l'età di l'aspettu esternu, poi partendu cù ghjuvelli, pò fà vi pare più ghjovanu.

Foshan Topp Jewelry Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale di gioielli d'argentu 925 persunalizati, chì ponu persunalizà collari, pendenti è braccialetti d'argentu 925, pudemu furnisce u catalogu di prudutti in argentu 925 à i clienti per a selezzione.


Tempu di post: 17-sep-2022